Winkel en webshop
Levertijd 1-2 werkdagen
binnen 14 dagen gratis retour va 39,-

Bestellen via onze webshop:

Bestellen bij Oerlemans Kinderschoenen

 

Hoe werkt het:

De prijzen in de webshop zijn inclusief BTW. 

Maak een voorselectie van een artikel die u wilt bekijken. Gebruik hiervoor de tabbladen en de filters waarmee u de selectie kunt verkleinen. Door op de afbeelding van het artikel te klikken ontvangt u meer informatie van het betreffende artikel. Hierbij hebben we ook de pasvorm zo goed mogelijk omschreven, zodat we proberen u zo goed mogelijk advies te geven rondom het artikel. Klik op de maat die u wilt bestellen. 

Kiest u voor "bestel", dan kunt u verder gaan met afrekenen of verder winkelen. Kiest u voor “afrekenen” dan komt u in een scherm waarbij u eventueel een account kunt aanmaken, indien u nog geen klant bent. Bent u al klant dan kunt u uw email adres en wachtwoord opgeven en dan kunt u inloggen. Als u een account heeft aangemaakt kunt u verder gaan met de bestelling. Vervolgens komt u weer in uw bestelscherm en kunt u uw gegevens en bestelling controleren. Daarna kiest u de "verzendwijze", de "betaalwijze" en uw bank. Daarna  gaat u naar "plaats bestelling" en komt u in uw beveiligde bankomgeving.

Betalen

Oerlemans Kinderschoenen is aangelosten bij ThuisWinkel Waarborg. Zij garandeert dat u bij Oerlemans Kinderschoenen veilig en betrouwbaar winkelt. Het maakt daarbij niet uit hoe u betaalt. U kunt bij Oerlemans Kinderschoenen op verschillende manieren betalen:

  • iDEAL
  • zelf geld overmaken
  • creditcard
  • bancontact

Betalen met iDEAL iDEAL is een online betaalmogelijkheid waarmee u vertrouwd, veilig, gemakkelijk en snel kunt afreken. U kunt betalen via uw eigen bank. U rekent dan af binnen uw vertrouwde internetbankieromgeving. U kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich hiervoor hoeft aan te melden. (Zo werkt het: Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO Bank, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Fortis Bank, ING Bank of Friesland Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL. U plaatst de bestelling in het winkelmandje en u kunt vervolgens de bestelwijze kiezen. U kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL. U kiest dan uw bank en u wordt doorgelinkt naar uw eigen internetbankier omgeving waar uw betaling klaarstaat. U vult de ontbrekende gegevens in en doet de betaling. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven en Oerlemans Kinderschoenen krijgt bericht dat de bestelling is betaald. Zodra de iDeal bevestiging door ons is ontvangen zal de bestelling, indien dit zichtbaar is op werkdagen vóór 15.00 uur, klaargemaakt en verzonden worden.

Zelf geld overmaken. Indien u kiest voor de optie vooruitbetalen dan ontvangt u van ons een bevestigingsmail met de betaalgegevens. Zodra de betaling door ons is ontvangen zal de bestelling, indien dit zichtbaar is op werkdagen vóór 15.00 uur, klaargemaakt en verzonden worden.

Betalen met creditcard. Met creditcard betalen is een veilige en snelle manier om een bestelling te betalen. De kaarten van Mastercard en Visa worden door ons geaccepteerd.

Betalen met bancontact. Bancontact is een online betaalmogelijkheid vanuit België waarmee u vertrouwd, veilig, gemakkelijk en snel kunt afreken. U kunt betalen via uw eigen bank. U rekent dan af binnen uw vertrouwde Belgische internetbankieromgeving.

Verzendbijdrage

Wij vragen een verzendbijdrage van €5.95 bij een order onder de €39,- Verzenden, binnen Nederland, is gratis wanneer uw order boven de €39,- is. Wanneer een bestelling naar België, Duitsland of Frankrijk verzonden moet worden, rekenen wij €13.95 verzendbijdrage.

Status van de bestelling

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch per e-mail een orderbevestiging (deze kan in de "spambox" terecht komen), met een overzicht van de bestelde artikelen. Ook kunt u de order op de site terugvinden bij "Orderstatus". Zodra de betaling heeft plaatsgevonden ontvangt u van ons een e-mail wanneer dat heeft plaatsgevonden en zal de bestelling worden verwerkt. Zodra de bestelling is verwerkt en u heeft een e-mail adres achtergelaten zal er via PostNL een mail worden verzonden met uw track&trace code en dat uw pakket onderweg is.

Bestelling wijzigen

Tijdens het bestelproces kunt u altijd producten verwijderen of toevoegen. Is de order geplaatst, dan kunt u in principe geen wijzigingen meer door voeren. Indien de order is geplaatst en u ontdekt dat u toch iets "fout" is aan uw bestelling kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer 071-5144568 of 06-30671738, zodat gekeken kan worden of we uw order nog kunnen wijzigen.

Levering

De levering van uw bestelling gaat via PostNL en wordt normaliter als u op werkdagen vóór 15.00uur bestelt de volgende dag bij u thuis bezorgd. Echter houden wij een leveringstijd van 1 tot 3 dagen aan, omdat wij afhankelijk zijn van de berzorgdiensten van PostNL. Wanneer u bij de eerste afleverpoging niet thuis bent probeert de pakketdienst het meestal bij de buren. Mocht dit ook niet lukken, dan zal de pakketdienst het op een later tijdstip een tweede keer proberen. Indien aflevering niet mogelijk is, zal de mogelijkheid worden geboden, om het pakket zelf af te halen bij een service loket van PostNL. Bent u benieuwd naar de status van uw bestelling, vul dan de track&trace code in, die u via de e-mail heeft ontvangen op de PostNL website of neem contact met ons op, dan zoeken wij het voor u uit.

Heeft u gekozen voor de optie: Zelf Afhalen; Dan krijgt u van ons een bevestigingsmail, wanneer uw bestelling klaarligt in de winkel en kunt u deze ophalen tijdens onze openingstijden.

Retourneren

passen

Het passen van een artikel is uiteraard toegestaan en bij schoenen zelfs noodzakelijk om goed te kunnen beoordelen of u de artikelen wilt houden. Pas schoenen alleen binnenshuis. Labels en etiketten mogen uitsluitend verwijderd worden, indien dit het passen en beoordelen van het artikel verhindert. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van een artikel die het gevolg is van het gebruik van het artikel, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken/pasvorm en de werking van het artikel vast te stellen. De waardevermindering zal worden verrekend met het terug te betalen aankoopbedrag.

retourneren

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde (bijv. de buren), die niet de vervoerder is, het pakket fysiek in bezit krijgt. Houd u er rekening mee als u eventueel het artikel wilt retourneren, dat zowel het artikel als de doos en de verzendverpakking (voor zover redelijkerwijs mogelijk) in originele staat dienen te zijn. De artikelen mogen niet later dan 14 dagen, na de dag waarop u de melding heeft gemaakt, terug bij ons in bezit zijn. Het retoursturen kan naar het adres van de winkel, u kunt het zelf langsbrengen. 

Retourbijdrage

Artikelen passen en terugsturen als ze toch niet bevallen is zeker van deze tijd. Maar voor orders, de na retournering onder de € 39,- komen, draagt u als klant de kosten van retourzending. Voor orders boven de € 39,- nemen wij de kosten voor onze rekening. Hiervoor krijgt u dan via de mail ons antwoordnummer. 

Klachtenprocedure

Heeft u onverhoopt een klacht over een artikel die u in onze webshop hebt gekocht, dan kunt u hiervan een digitale foto maken en deze sturen naar info@oerlemanskinderschoenen.nl onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover berichten. Mochten wij er niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel naar ons op te sturen, de verzendkosten zullen wij binnen 3 werkdagen terugstorten op uw rekening. Zodra wij de klacht binnenkrijgen, zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de oplossing met u te bespreken.

Algemene vragen of klachten die niet voldoende door de klantenservice zijn opgelost kunt u stellen aan info@fashion4kidz.com . Binnen 1 tot 5 dagen ontvangt u hiervan bericht. Extern kunt u ook klachten indienen bij de Thuiswinkelorganisatie. U vindt het klachtenformulier en contactgegevens op het consumenten gedeelte van de site www.thuiswinkel.org.

Wij zullen er alles aan doen om u 100% tevreden te stellen.

Garantie

Oerlemans Kinderschoenen staat er voor in, dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Bezorging

De door u bestelde artikelen worden door PostNL pakketdienst bij ons opgehaald en indien de bestelling is geplaatst en betaald voor 15.00 uur binnen 2 werkdagen bij u worden bezorgd. U dient een handtekening voor ontvangst te zetten. Indien u niet thuis bent zal de pakketdienst het pakketje nogmaals de volgende dag aanbieden. Als u dan wederom niet thuis bent ontvangt u van de pakketdienst een bericht dat u het pakketje kunt ophalen bij een service punt bij u in de buurt.

Bezorgkosten

Voor uw bestelling boven de € 39,- brengen wij geen verzendkosten in rekening. Heeft uw bestelling een orderwaarde lager dan € 39,- dan zijn de verzendkosten €5.95. Indien u 1 of meerdere artikelen retourneert, ontvangt u het volledige aankoopbedrag exclusief de verzendkosten op het door u opgegeven bankrekeningnummer terug.

Voor een bestelling naar het buitenland, binnen Europa (o.a. België, Luxemburg, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Spanje) brengen wij € 9,95 extra bezorgkosten in rekening.

Bij twijfel of vragen over de bezorgkosten kunt u telefonisch contact opnemen via tel.nr. 071-5144568 of 06-21666333

Retourneren en ruilen nieuwe artikelen

U heeft een zichttermijn van 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst van de door u bestelde schoenen/laarzen. Tijdens de zichttermijn heeft u een herroepingsrecht, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting de ontvangen artikelen te retourneren. U kunt het artikel zonder opgave van een reden retourneren/verzenden naar ons adres van Hogewoerd 31, 2311 HE Leiden,( u dient zelf voor voldoende frankering te zorgen). De retourbon die meegezonden wordt, met opgave van reden van retour zenden, is voor ons echter een leidraad om de service nog meer te verbeteren. Bij retourzending dient u de retourbon en factuur mee te zenden met opgave van uw rekeningnummer waar u het factuurbedrag op terug wilt ontvangen. Na ontvangst van de retourzending zal het factuurbedrag (excl. evt. in rekening gebrachte verzendkosten) binnen 5 werkdagen terug worden gestort op het door u opgegeven rekening of – indien dit niet vermeld is – op de bank- of girorekening die u gebruikt heeft bij de aankoop.

Tijdens de zichttermijn dient u zorgvuldig om te gaan met de artikelen en ze slechts in die mate te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u de artikelen wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt dient u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren, conform de door ons verstrekte instructies.

Bij een ruilverzoek kunt u het beste contact opnemen voor de werkwijze met één van onze medewerkers. Telefoon: 071-5144568 of e-mail: info@oerlemanskinderschoenen.nl  Verschillen in aankoopbedrag tussen het teruggestuurde en opnieuw bestelde artikel zullen worden teruggestort of worden verrekend.

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het misschien gebeuren, dat u na aankoop een materiaal of productiefout ontdekt. Wij raden u dan ook aan de geleverde artikelen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en indien nodig, zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via bovenstaand telefoonnummer of via e-mail.

Oerlemans - Bestelprocedure
zoom add-bag pencil arrow-down arrow-left arrow-right arrow-up bag caret-down caret-left caret-right caret-up check close down left minus plus right search star-half star up icon-whatsapp icon-tiktok